info tipp 2022.05.03., kedd
1 perc

Nemrég Nálunk is elérhetővé vált a Meta Business Suite Tervezője, amit az interword csapata azon nyomban le is tesztelt. Gyors blogunkban beszámolunk saját tapasztalatainkról!

Egy kis kitérő

Ha még csak most csöppentél bele a social media rejtelmeibe és ismeretlen számodra a fent említett felülelet, akkor a Meta Üzleti súgóközpontjában kezdd az olvasást, ahol komplex képet kapsz a platformról.

Szeretnéd magasabbra emelni tartalomtervezési stratégiádat? Akkor töltsd le ingyenes tartalomnaptárunkat, amely segítségével gyorsabban, egyszerűbben és tudatosabban tervezheted meg közösségi média tartalmaidat, kampányaidat. 

Kanyarodjunk vissza

Először is megmutatjuk hol bukkansz rá a Tervező eszközre. Így párhuzamosan le tudod csekkolni mit hol találsz.

  1. Nyisd meg a Meta Business Suite-ot. 
  2. Válaszd ki felül üzleti fiókodat - ha többel rendelkezel.
  3. Kattints a “Tervező” almenüre.

      4. Végül kezdődhet a tartalomgyártás! Jegyezd fel ötleteidet, - ha profi vagy Content Calendarba - és tervezz be mindent szép sorjában.

Kipróbáltuk, tapasztaltuk

Vágjunk is bele! A felület egyik legfőbb előnye, hogy egy helyen látod minden bejegyzésedet - legyen az időzített, közzétett vagy piszkozat -, storyaidat, hirdetéseidet, Facebook csoport tartalmaidat. Sőt közvetlenül a tervezőből is tudsz posztokat időzíteni a “lyukakba”. Akár egy bejegyzést egyszerre időzíthetsz különböző időpontokra Facebookra, Instagramra és a csoportokba egyaránt.

A Meta tervező másik szuper funkciója, hogy megmutatja Neked mikor a legaktívabbak Instagram és Facebook követőid. Így már nem kell azon törnöd a fejedet, hogy mikorra időzítsd tartalmaidat. Majdnem olyan, mint egy tartalomtervezési táblázat, csak ide nem tudod rögzíteni jövőbeni ötleteidet. 

A Tervezőből időzített posztokat csakis onnan tudod megtekinteni és módosítani. Ha a Creator Studioban próbálod meg kezeli az egyik posztot, akkor ezzel az üzenettel találod szembe magad:

“A Business Suite-ben időzített és piszkozatként mentett bejegyzések megjelennek a Creator Studióban, de jelenleg csak a Business Suite-ben kezelhetők. Dolgozunk a hiba kijavításán."

Heti és havi bontásban is megtekintheted tartalmaidat. Klassz visszacsatolás látni, hogy mennyi időt és energiát fektettél bele social kommunikációdba.
 

Ha futott Facebook kampányod, - mint láthatod Nekünk jó pár - és kíváncsi vagy az eredményére, azt innen is megtekintheted, ha rákattintasz a mezőjére. Összegyűjtve láthatod az adott hirdetés statisztikáját, így hatékonyan javíthatsz hirdetési stratégiádon.

Összességében egy klassz felületnek tartjuk a Tervezőt. Érdemes a jövőben elgondolkodni a Creator Studio leváltásán. A döntés a Te kezedben van, de előtte tesztelj és vond le a saját tapasztalataidat.