Hétről hétre megmutatjuk nektek a kedvenc kampányunkat!
Ezen a héten - #instaugust lévén - a 7 kreatív megoldása is az Instára összpontosít. Michael Kors, a világhírű divatmárka mindig is kedvezett a divattudatos trendszettereknek, de most okosóra-kampányukkal megmutatták, hogy ők igazából a tech-témában is otthon vannak. Két hét után be is bizonyosodott, hogy a lapozható (carousel) story reklámokkal elérték a célközönségüket, mert megháromszorozódott a CTR-ük, és 20%-kal növekedett a cég reklámokba fektetett forrásainak megtérülése. Más reklámformátumokhoz képest a story reklám magasabban teljesített a nézők körében, nagyobb eséllyel emlékeztek a reklámra. Sőt, szintén más reklámokhoz képest 60%-kal kevesebb CPC-t eredményezett a cégnek.
Forrás: Instagram Business