Bármerre nézünk nyilvános helyeken, telefonozó embereket látunk. Ez a jelenség olyannyira egybeforrt a kultúránkkal, hogy bizonyos régiókban mobilozó-barát járdákat építettek, hogy elkerüljék a figyelmetlen emberek egymásba ütközését.
Ausztráliában például a közlekedési táblák már a járdán is láthatók, hogy azok is észrevegyék őket, akik nem néznek fel. Nem túl nagy meglepetésünkre, ezzel együtt 2019-ben tovább növekszik a közösségi média felhasználók száma is. Marketing szempontból fontos megfigyelni, hogy a folyton mobilozó emberek mely platformokon vannak jelen, hogy a legtöbbet tudjuk kihozni a közösségi média marketing adta lehetőségekből.
A Famemass infografikája megmutatja a felhasználók közösségi oldalakon való jelenlétének megoszlását, a legnépszerűbb oldalakat, a legnépszerűbb időszakokat, és azt, amit a felhasználók keresnek a közösségi médiában.
A legfontosabb számadat, amit kiemelhetünk, az az, hogy átlagosan 2 óra 23 percet töltünk a közösségi média oldalak böngészésével naponta. Továbbá, abból a 3.48 milliárd emberből, aki használja ezeket a platformokat, 60% úgy nyilatkozott, hogy folyamatosan elérhető.
Te is a 60%-ba tartozol?
Forrás: Social Media Today