Az inbound marketing kifejezésről már olvashattál korábbi #marketingszótár sorozatunkban, most pedig a “testvérét” ismerheted meg.
Az outbound marketing a közvetlen promóciós módszerekre támaszkodik, így elsődleges célja az azonnali, direkt eladás széles tömegek elérésével. A célcsoport-központú marketinggel ellentétben a lényeg, hogy mindenki mindenáron találkozzon a reklámmal. Sokan “tolakodónak” érzékelik az outbound eszközöket személytelenségük miatt, ettől függetlenül egy jól megtervezett kampány természetesen hatékony is lehet. Érdemes az inbound és outbound eszközöket párhuzamosan alkalmazni, - nyilvánvalóan ez a céged stratégiájától is függ - hiszen jól kiegészíthetik egymást.
-
Széles tömegeket ér el
-
Azonnali eredményt generál
- Rövid távra fókuszál
- Figyelemfelkeltő
-
Telemarketing
-
TV
- Rádió
- Plakát
- Szórólap
Megjegyzés: Online térben főként display hirdetések formájában találkozhatsz ezekkel az eszközökkel. Manapság azonban sokan reklámblokkolók használatával védekeznek a kéretlen hirdetések ellen.