info tipp 2020.08.07., péntek
1 perc

Az inbound marketing kifejezésről már olvashattál korábbi #marketingszótár sorozatunkban, most pedig a “testvérét” ismerheted meg.

Az outbound marketing a közvetlen promóciós módszerekre támaszkodik, így elsődleges célja az azonnali, direkt eladás széles tömegek elérésével. A célcsoport-központú marketinggel ellentétben a lényeg, hogy mindenki mindenáron találkozzon a reklámmal. Sokan “tolakodónak” érzékelik az outbound eszközöket személytelenségük miatt, ettől függetlenül egy jól megtervezett kampány természetesen hatékony is lehet. Érdemes az inbound és outbound eszközöket párhuzamosan alkalmazni, - nyilvánvalóan ez a céged stratégiájától is függ - hiszen jól kiegészíthetik egymást.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Jellemzői:
  • Széles tömegeket ér el
  • Azonnali eredményt generál
  • Rövid távra fókuszál
  • Figyelemfelkeltő
Outbound marketing eszközök:
  • Telemarketing
  • TV
  • Rádió
  • Plakát
  • Szórólap

Megjegyzés: Online térben főként display hirdetések formájában találkozhatsz ezekkel az eszközökkel. Manapság azonban sokan reklámblokkolók használatával védekeznek a kéretlen hirdetések ellen.