Legfrissebb #marketingszótár bejegyzésünkben egy fontos e-mail marketinggel kapcsolatos mutatószámmal ismerkedhetsz meg!
Az e-mail nemcsak értékesítésre, figyelemfelkeltésre, hanem tájékoztatásra is alkalmas marketing eszköz. Hírleveleid eredményességét több mutató segítségével is elemezheted. Az egyik legfontosabb kérdés, hogy hányan nyitották meg az üzenetedet. A megnyitási arány megmutatja, hogy az összes kiküldött e-mail hány százalékát “bontották” fel a feliratkozók.
Ha nem vagy megelégedve a számokkal, összegyűjtöttünk néhány tippet hogyan növelheted:
-
Gyárts folyamatosan, minőségi tartalmat!
-
Optimalizáld a kiküldés időpontját!
- Írj megnyerő, változatos, a tartalommal kapcsolatos tárgyszöveget!
- Szegmentáld listáidat, hogy biztosan az érdeklődőket érd el!
- Tedd személyesebbé a feladó mezőt!
- Töltsd ki a fejléc előtti szöveget plusz információkkal!
Tipp: Érdemes csekkolnod az e-mail megnyitással kapcsolatos iparági statisztikákat, hogy tudj mihez viszonyítani leveleid teljesítményét illetően. A MailChimp oldalán találhatsz egy Email Marketing Benchmark statisztika listát iparágakra levetítve.