info tipp 2021.08.20., péntek
1 perc

Dobd fel oktató jellegű posztjaid és hirdetéseid az edutainment tartalmakkal!

Az edutainment szóösszetétel magyarul szórakoztatva tanításként ismert. Ez az a folyamat, amellyel a kevésbé érdekes témákat szórakoztatóvá lehet tenni, ami interakció és elérés növelő hatással lehet posztjaidra. Használhatod márkaismertség növelésre vagy akár a termékek- és szolgáltatások bemutatására is.


Edutainment tartalmakkal főként a videomarketingekben találkozhatsz, de egy frappánsan megírt poszt humoros képpel megosztva szintén jól működhet. Szerepe vitathatatlan a hagyományos és online marketingben egyaránt, hiszen számos kutatás által bizonyított, hogy ha bármilyen érzelmet vált ki az emberekben egy kampány, arra sokkal jobban és tovább emlékeznek a nézők. Ez pedig az ismertség és az elköteleződés növelése érdekében egyaránt fontos.

Az edutainment egy szűkebb változata az infotainment. Utóbbi kifejezés az információközlésnek egy szórakoztatóbb verziója, mely szintén a tömegkommunikációban használatos. Célja, hogy egy száraz, adatokra építkező tartalom felhasználóbarát módon, széles körben terjedjen.

A legnépszerűbb edutainment témák:

  • Vállalati videók
  • Képzések és oktatások
  • Felvétel és toborzás
  • Belső kommunikáció

Forrás: What Is Edutainment? How To Inject Brand-Building Entertainment Into Your Video Marketing Strategy