info tipp 2020.07.24., péntek
1 perc

A SEO-ról már biztosan hallottál, de vajon tudod-e mit jelent a SEM? Eheti marketingszótár bejegyzésünkből megtudhatod!

A keresőmarketing magában foglal minden olyan online marketing tevékenységet, amely a keresők általi magasabb besorolás megszerzésére irányul, így a keresőoptimalizálást is. Valójában a SEM, a keresőoptimalizálás és a keresőhirdetések (PPC) összessége. A közös vonás, hogy mindegyik a kulcsszavakra és a linkekre épít. Azonban míg a SEO-val organikusan keltheted fel a keresők figyelmét, addig keresőmarketing alkalmazásával, az előkelőbb találati helyekért fizetned is kell. A Google Ads segítségével például könnyen a listák élére repítheted hirdetésed, amely jól látható, figyelemfelkeltő helyen tünteti fel kampányod, amikor egy adott kulcsszóra keresnek a felhasználók. Érdemes a témában jártas szakemberre bízni a keresőmarketing tevékenységet. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Előnyei:
  • Segítségével elérheted a célcsoportod
  • Növeli a márkaismertséget
  • Könnyen mérhető 
  • Honlapodra irányíthatod ügyfeleid
  • PPC alapú költségek
A sikeres SEM kampány fontos elemei:
  • Határozd meg a célcsoportod!
  • Tűzd ki a kampányod céljait!
  • Csekkold a hasonló hirdetéseket!
  • Keresd meg a megfelelő kulcsszavakat!
  • Írj minőségi szöveget!
  • Elemezd a teljesítményt folyamatosan!