A SEO-ról már biztosan hallottál, de vajon tudod-e mit jelent a SEM? Eheti marketingszótár bejegyzésünkből megtudhatod!
A keresőmarketing magában foglal minden olyan online marketing tevékenységet, amely a keresők általi magasabb besorolás megszerzésére irányul, így a keresőoptimalizálást is. Valójában a SEM, a keresőoptimalizálás és a keresőhirdetések (PPC) összessége. A közös vonás, hogy mindegyik a kulcsszavakra és a linkekre épít. Azonban míg a SEO-val organikusan keltheted fel a keresők figyelmét, addig keresőmarketing alkalmazásával, az előkelőbb találati helyekért fizetned is kell. A Google Ads segítségével például könnyen a listák élére repítheted hirdetésed, amely jól látható, figyelemfelkeltő helyen tünteti fel kampányod, amikor egy adott kulcsszóra keresnek a felhasználók. Érdemes a témában jártas szakemberre bízni a keresőmarketing tevékenységet.
-
Segítségével elérheted a célcsoportod
- Növeli a márkaismertséget
- Könnyen mérhető
- Honlapodra irányíthatod ügyfeleid
- PPC alapú költségek
-
Határozd meg a célcsoportod!
- Tűzd ki a kampányod céljait!
- Csekkold a hasonló hirdetéseket!
- Keresd meg a megfelelő kulcsszavakat!
- Írj minőségi szöveget!
- Elemezd a teljesítményt folyamatosan!