info tipp 2020.09.18., péntek
1 perc

Eheti marketingszótár bejegyzésünkben, egy olyan fogalommal ismerkedhetsz meg, amelyet mindenképpen ismerned kell, ha fizetett hirdetéseket is alkalmazol közösségi média oldalaidon!

A retargeting során olyan felhasználókat célozhatsz meg, akik korábban már valamiféle interakcióba kerültek márkáddal. Sokan felkereshetik honlapodat, azonban annak kicsi az esélye, hogy mindenki egyből vásárlóvá válik, igaz?  A megfelelő követőkódok honlapba és a cookiek böngészőbe történő elhelyezésével könnyen újracélozhatod az érdeklődőidet. Manapság nem meglepő, hogy ha rákeresel egy termékre, eltöltesz egy kis időt egy honlapon de mégsem vásárolsz, akkor hamarosan megjelenik egy shoppingolásra ösztönző hirdetés

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Milyen célja lehet egy retargeting kampánynak?
  • Konverziós: Ilyenkor a cél, hogy a felhasználó megvásároljon egy terméket, vagy szolgáltatást. Ezt akkor érdemes alkalmaznod, ha az érdeklődő több időt töltött honlapodon, például rákattintott az összes ajánlatodra, vagy kosárban hagyott egy terméket.
  • Érdeklődést felkeltő: Ebben az esetben a cél a figyelemfelkeltés és az érdeklődésre buzdítás.
Előnyei:
  • Speciális célcsoport
  • Konkrét ajánlat
  • Nagyobb esély a vásárlásra
  • Költséghatékony

Tipp: Ne azokra a potenciális vásárlókra fókuszálj, akik pár másodperc után elhagyták oldaladat, hanem inkább azokra, akik például már elkezdték egy ajánlatkérő űrlap kitöltését, de mégsem jutottak el a végéig. A Facebook Ads és a Google Ads is remek opciót ajánl a retargetinghez, ne felejtsd el használni ezeket!

Fontos: A retargeting és a remarketing kifejezés nem ugyanaz. Előbbit kereső és display hirdetéssel történő újracélzásnál, utóbbit pedig főként e-mail kampányok esetében alkalmazzuk értékesítés után.