Korábbi #marketingszótár bejegyzésünkben már írtunk a retargetingről, most pedig a remarketing a soros.
A két kifejezés hasonló, de nem ugyanaz. Közös tulajdonságuk, hogy mindkettővel olyan felhasználókat érhetsz el, akik korábban már valamiféle interakcióba kerültek márkáddal. A remarketing során ezeket a vásárlókat e-mailek segítségével célozhatod meg, azaz itt elsősorban a korábbi ügyfeleken van a hangsúly. A remarketingnek tehát a CRM rendszerek és ügyfél adatbázisok, míg a retargetingnek a honlapokba illesztett követőkódok az alapjai. Amikor egy e-mailt kapsz azzal kapcsolatban, hogy hosszabbíts meg egy szolgáltatást, az tipikus példája a remarketingnek.
-
A felhasználó már ismeri márkádat
-
Alacsony költségek
- Személyre szabható tartalom
- Hosszú távú stratégia
-
Gondolkodj a felhasználó fejével!
-
Készíts értékes, egyedi ajánlatot!
-
Használj CTA-t az e-mailben!
- Legyél lényegre törő!
- Ügyelj a vizuális elemekre!
- Figyelj az e-mailek gyakoriságára!
Az utóbbi időben egyre inkább elmosódik a határvonal a remarketing és a retargeting jelentése között. Ma már könnyen alkalmazhatod a remarketinget a Facebook és a Google Ads segítségével is.