info tipp 2020.09.25., péntek
1 perc

Legfrissebb marketingszótár bejegyzésünkben egy olyan mutatószámról olvashatsz, amelyet mindenképpen ismerned kell, ha hatékony elemzéseket szeretnél végezni!

A reach, vagyis az elérés - az egyik legalapvetőbb mérőszám megmutatja, hogy hány ember látta a posztod. Fontos, hogy az elérésnél különböző profilokra kell gondolni. Sokan összetévesztik a megjelenéssel, amely azt árulja el, hogy összesen hány alkalommal csekkolták bejegyzésed, hiszen egy felhasználó többször is megnézheti azt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Két fő típusa:
  • Organikus elérés
  • Fizetett elérés
Hogyan növelheted az elérésed?
  • Használj különböző poszt típusokat!
  • Taggeld be a releváns oldalakat!
  • Ügyelj a hashtag használatra!
  • Ismerd meg mikor aktív célközönséged!
  • Használj figyelemfelkeltő, jó minőségű képeket!

Tipp: A Facebook és az Instagram is betekintést nyújt az eléréssel kapcsolatos mutatókba! Előbbit a Vállalkozáskezelőben az “Elemzések” menüponton belül az “Elérés”-re koppintva találod. Utóbbit pedig az “Elemzések” pont “Általad megosztott tartalmak”-nál!

Utolsó módosítás2024. 09. 23.