Legfrissebb marketingszótár bejegyzésünkben egy olyan mutatószámról olvashatsz, amelyet mindenképpen ismerned kell, ha hatékony elemzéseket szeretnél végezni!
A reach, vagyis az elérés - az egyik legalapvetőbb mérőszám megmutatja, hogy hány ember látta a posztod. Fontos, hogy az elérésnél különböző profilokra kell gondolni. Sokan összetévesztik a megjelenéssel, amely azt árulja el, hogy összesen hány alkalommal csekkolták bejegyzésed, hiszen egy felhasználó többször is megnézheti azt.
Két fő típusa:
-
Organikus elérés
-
Fizetett elérés
Hogyan növelheted az elérésed?
-
Használj különböző poszt típusokat!
-
Taggeld be a releváns oldalakat!
-
Ügyelj a hashtag használatra!
-
Ismerd meg mikor aktív célközönséged!
- Használj figyelemfelkeltő, jó minőségű képeket!
Tipp: A Facebook és az Instagram is betekintést nyújt az eléréssel kapcsolatos mutatókba! Előbbit a Vállalkozáskezelőben az “Elemzések” menüponton belül az “Elérés”-re koppintva találod. Utóbbit pedig az “Elemzések” pont “Általad megosztott tartalmak”-nál!
Utolsó módosítás2024. 09. 23.