info tipp 2020.06.19., péntek
1 perc

Volt már olyan, hogy nem tudtad pontosan mit jelent egy marketinges kifejezés? Marketingszótár blogsorozatunk célja, hogy röviden bemutassuk Neked a legfontosabb szakkifejezéseket, amelyekkel manapság bárhol összefuthatsz. Elsőként a podcastról olvashatsz egy kis összefoglalót!

Amikor az online marketingre gondolsz, nem feltétlen a podcast az első eszköz, ami eszedbe jut, azonban nem árt néhány dolgot tudni róla. Igaz, a megjelenése a 2000-es évek első feléhez köthető, népszerűsége kétségtelenül az utóbbi időkben nőtt meg jelentősen - legalábbis Magyarországon. A podcast egy előre felvett audio felvétel, amit a felhasználók bármikor meghallgathatnak / letölthetnek, akár multi-tasking (pl. edzés, vezetés, főzés stb.) közben is. Úgy gondolod könnyebb beszélni, mint írni? Akkor ezt a marketing eszközt Neked találták ki! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Podcast best practices:
  • Készíts célcsoportodnak szóló tartalmat!
  • Legyél lényegre törő, és hagyd a sok rizsát!
  • Beszélj egyedi témákról!
  • Hirdesd meg podcastot social media felületeiden!
  • Készíts blogból podcastot vagy podcastból blogot!
  • Tölts fel hanganyagokat rendszeresen, akár minden héten azonos napon!
Podcast előnyei:
  • Eléred vele az „on-the-go” közönséget
  • Könnyen hozzáférhető
  • A beszéd gyorsabb és egyszerűbb közlésforma az írásnál
  • Sokan a hallgatást preferálják az olvasással szemben
  • Erősíti a márkád
  • Megkülönböztet a versenytársaktól
  • Figyelemfelkeltő

Manapság a podcast a tartalommarketing egyik fontos elemének tekinthető egyediségének köszönhetően. Amennyiben célközönséged tagjai lelkes podcast hallgatók, mindenképp építsd be online stratégiádba!

Tipp: Felvételeidet megoszthatod honlapodon vagy akár applikáción keresztül is, pl. Spotify, The Podcast App vagy Google Podcast.

Hoztunk néhány hazai népszerű podcast csatornát: