Volt már olyan, hogy nem tudtad pontosan mit jelent egy marketinges kifejezés? Marketingszótár blogsorozatunk célja, hogy röviden bemutassuk Neked a legfontosabb szakkifejezéseket, amelyekkel manapság bárhol összefuthatsz. Elsőként a podcastról olvashatsz egy kis összefoglalót!
Amikor az online marketingre gondolsz, nem feltétlen a podcast az első eszköz, ami eszedbe jut, azonban nem árt néhány dolgot tudni róla. Igaz, a megjelenése a 2000-es évek első feléhez köthető, népszerűsége kétségtelenül az utóbbi időkben nőtt meg jelentősen - legalábbis Magyarországon. A podcast egy előre felvett audio felvétel, amit a felhasználók bármikor meghallgathatnak / letölthetnek, akár multi-tasking (pl. edzés, vezetés, főzés stb.) közben is. Úgy gondolod könnyebb beszélni, mint írni? Akkor ezt a marketing eszközt Neked találták ki!
-
Készíts célcsoportodnak szóló tartalmat!
- Legyél lényegre törő, és hagyd a sok rizsát!
- Beszélj egyedi témákról!
- Hirdesd meg podcastot social media felületeiden!
- Készíts blogból podcastot vagy podcastból blogot!
- Tölts fel hanganyagokat rendszeresen, akár minden héten azonos napon!
-
Eléred vele az „on-the-go” közönséget
-
Könnyen hozzáférhető
- A beszéd gyorsabb és egyszerűbb közlésforma az írásnál
- Sokan a hallgatást preferálják az olvasással szemben
- Erősíti a márkád
- Megkülönböztet a versenytársaktól
- Figyelemfelkeltő
Manapság a podcast a tartalommarketing egyik fontos elemének tekinthető egyediségének köszönhetően. Amennyiben célközönséged tagjai lelkes podcast hallgatók, mindenképp építsd be online stratégiádba!
Tipp: Felvételeidet megoszthatod honlapodon vagy akár applikáción keresztül is, pl. Spotify, The Podcast App vagy Google Podcast.