info tipp 2022.01.21., péntek
1 perc

Évről - évre egyre népszerűbb az influencer marketing, de kik is azok a nano influenszerek, és miért éri meg velük együttműködni?

A nano influencer az aki a közösségi média oldalakon 5.000 fő alatti követő táborral rendelkezik. A közönségük általában szűkös és kicsi, viszont nagyon elkötelezett. A nem túl nagy követőtábornak köszönhetően specifikus csoportokat vonzanak és szinte minden interakcióra tudnak reagálni, ezáltal mélyebb kapcsolatot is képesek kialakítani az emberekkel. 

Javarészt márkákkal együttműködve szponzorált tartalmakat tesznek közzé. Általában a pénzbeli juttatás helyett egy termék csomaggal is megelégednek.

De miért is éri meg velük dolgozni?

  • A nano influencerek alapvetően hétköznapi emberek akik nem az influencer marketinget használják fő bevételi forrásukként, ezáltal könnyebben megközelíthetők. 
  • Mivel kisebb a követői körük - köztük számos olyan személy is akiket személyesen ismernek - sokkal megbízhatóbbak. Ezáltal az emberek bátrabban merik kipróbálni az általuk reklámozott termékeket. 
  • Többnyire kérdés nélkül elfogadják a márka által meghatározott feltételeket, így egyszerűbb velük dolgozni, mint a megalapozottabb influencerekkel, akiknek megvannak a saját igényeik és feltételeik.

Az Instagramon folyamatosan növekszik az influencerek száma. Ahhoz, hogy népszerűsítsük márkánkat nehéz különbséget tenni a több millió Instagrammer között. Érdemes tisztában lenni azzal, hogy cégünknek melyik influencer szint felel meg a legjobban. Ezután kössük meg a szerződést a megfelelő személlyel, aki végül jó eredményeket hoz vállalkozásunknak, hosszú távon pedig jövedelmező lehet.