info tipp 2020.09.11., péntek
1 perc

Friss bejegyzésünket egy trendi szemléletmóddal ismerkedhetsz meg!

Számítások szerint naponta átlagosan kb. 3 órát böngésszük okostelefonjainakat, tehát a marketingeseknek az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kellett fektetni erre a kommunikációs platformra. A különböző honlapokat és social media oldalakat többségében mobil eszközökről látogatjuk, így a sikeres marketing érdekében a felhasználói élményt ennek megfelelően kell kialakítania minden márkának.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

A mobile first szemléletmód lényege, hogy előtérbe helyezi a mobilos felületeket és a folyamatosan változó felhasználói szokásokat is. A módszer esetében például egy honlap, közösségi média oldal vagy app tervezése során a mobilos felületek megtervezésével és megvalósításával kezdenek a designerek, majd ezt követik a többi platform elékészítése során (tablet, laptop).

A mobile first design nem keverendő össze a reszponzív designnal - amely a honlap olyan rugalmas kialakítását jelenti, amely alkalmazkodik a böngészők képernyőjének méretéhez - ez csupán az egyik eleme

Milyen egy jó mobile first design?
  • Egyszerű, lényegre törő
  • Könnyen olvasható
  • Egyértelmű navigációval rendelkezik
  • Gyors betöltési sebességű
  • Reszponzív

Ne feledd, nagy eséllyel előfordulhat, hogy egy potenciális ügyfél az okostelefonján keresztül találkozik először termékeddel/szolgáltatásoddal, milyen bosszantó lenne, ha nem találná meg könnyedén a fontos információkat.