Szeretnél többet megtudni a Facebook célközönségekről? Legfrissebb marketingszótár bejegyzésünkben bepillanthatsz a témába!
Ami a Facebook hirdetéseket illeti, a célközönség meghatározása az egyik legalapvetőbb elem. A célközönségek megadásával eldöntheted, hogy kik lássák tartalmaidat.
Három különböző célcsoport kategóriával találkozhatsz:
-
Egyéni célközönség
- Mentett célközönség
- Hasonmás célközönség
Most az utóbbival ismerkedhetsz meg egy kicsit részletesebben. A lookalike audience tagjai nagyban hasonlítanak (életkor, lakhely, érdeklődési kör stb.) meglévő ügyfeleidhez, így valószínűbb, hogy érdeklődni fognak márkád, üzeneted iránt.
Hogyan készítheted el ezt a célközönség típust?
-
Nyisd meg a Hirdetéskezelőt és a Célközönségek területet!
-
Add meg a forrást! (pl. látogatók, letöltők, vásárlók)
- Válaszd ki melyik országban szeretnéd elérni az embereket!
- Állítsd be a célközönség méretét!
A célközönség mérete azt jelenti, hogy az adott országban élő lakosság hány százalékát keresi meg a Facebook (1-10%).