info tipp 2021.01.29., péntek
1 perc

Szeretnél többet megtudni a Facebook célközönségekről? Legfrissebb marketingszótár bejegyzésünkben bepillanthatsz a témába!

Ami a Facebook hirdetéseket illeti, a célközönség meghatározása az egyik legalapvetőbb elem. A célközönségek megadásával eldöntheted, hogy kik lássák tartalmaidat.
Három különböző célcsoport kategóriával találkozhatsz:
  • Egyéni célközönség
  • Mentett célközönség
  • Hasonmás célközönség

Most az utóbbival ismerkedhetsz meg egy kicsit részletesebben. A lookalike audience tagjai nagyban hasonlítanak (életkor, lakhely, érdeklődési kör stb.) meglévő ügyfeleidhez, így valószínűbb, hogy érdeklődni fognak márkád, üzeneted iránt.

Hogyan készítheted el ezt a célközönség típust?
  • Nyisd meg a Hirdetéskezelőt és a Célközönségek területet!
  • Add meg a forrást! (pl. látogatók, letöltők, vásárlók)
  • Válaszd ki melyik országban szeretnéd elérni az embereket!
  • Állítsd be a célközönség méretét!

A célközönség mérete azt jelenti, hogy az adott országban élő lakosság hány százalékát keresi meg a Facebook (1-10%).