Hozd ki a legtöbbet közösségi média hirdetésekből a Facebook-pixel segítségével!
A Facebook-képpont egy kódrészlet, amelyet a webhelyeden helyezhetsz el. Ennek segítségével könnyedén mérheted a közösségi média hirdetések teljesítményét, optimalizálhatod a célzásokat, illetve a belőle nyert adatokat a remarketing kampányokhoz is felhasználhatod. Beépítheted a honlapod kódjába is, de Google Tag Manager és Shopify használata esetén erre sincs szükség, hiszen a felületek külön instrukciókkal látnak el a képpontok beágyazását illetően. Az elhelyezést követően eseményeket állíthatsz a konverziókhoz, így az Eseménykezelőben részletes elemzést láthatsz például a “kosárban” vagy a termékkatalógusban végzett tevékenységekről.
Fontos, hogy egy vagy több Facebook-képpontból összesen nyolc konverziós esemény érkezhet, így érdemes a vállalkozásod számára legfontosabb oldalakra és tevékenységekre beállítani. Konverziókövetést enélkül is végezhetsz az URL-ek megfigyelésével, azonban egy bonyolultabb holnap esetében a sok link között nem egyszerű a tájékozódás.
Mire használhatod?
- Pontosabb, hatékonyabb célzás - használhatod új ügyfelek szerzésére és azon látogatók elérésére, akik aktivitást mutattak a honlapod valamely oldalán
- Értékesítések növelése - lehetőséged lesz automatikus licitálást beállítani a Facebook hirdetéseidben, így azokat a személyeket érheted el, akik nagyobb valószínűséggel látogatnak el honlapodra vásárlási szándékkal
-
Eredményesség mérése - árnyaltabb képet kapsz a meghirdetett tartalmak hatásairól, így könnyen összehasonlítható a költés és a bevétel aránya
A Facebook Pixel tehát a remarketing és hasonmás célközönség kampányok nélkülözhetbetlen eszköze. Emellett az iOS14.5 rendszerű felhasználók webes eseményeit is ennek segítségével mérhetjük, így bátran kimondható, hogy Facebook-képpontok használatával tudunk csak jelentős online marketing eredményeket elérni!