info tipp 2021.02.12., péntek
1 perc

Korábbi marketingszótár bejegyzéseinkben megismerkedhettél a konverzióval és hogy miként érdemes kijelölni a konverziós célokat

A CRO pedig arra szolgál, hogy minél több konverziót érj el, azaz minél több érdeklődőt bírj rá egy általad célként kitűzött tevékenységre, többek között vásárlásra vagy hírlevél feliratkozásra.

 

 

Mire érdemes figyelned az optimalizálásnál?

  • Felhasználóbarát webdesign, amivel jó benyomást tehetsz és a könnyű navigálásnak köszönhetően nem unnak rá a honlapodon való bolyongásra!
  • Technikai háttér megteremtése, azaz működjön minden link és legyen mobilbarát!
  • Logikus URL-struktúra és megfelelő linkek a minőségi megjelenés érdekében!
  • A/B tesztelés annak érdekében, hogy felmérd, mi működik és mi nem a Te célközönségednél!
  • CTA gombok kialakítása, ami valóban cselekvésre ösztönöz!
  • Frissen tartott tartalom, elkerülve ezzel a félretájékoztatást!
  • Közösségi média használata, ahol a reklámon kívül a szórakoztatás és az aktualitások hirdetése a cél!
  • Online marketing kampányok, hogy minél több érdeklődő találhasson rád!

Tipp: A látvány soha ne menjen az átláthatóság rovására! Mindig a konverziós célnak megfelelő elemeket építs be a webdesignodba, ami megragadja a figyelmet és a fókuszba helyezett CTA gomb felé navigálja az érdeklődők tekintetét!

Forrás: The user-centric approach to Conversion Rate Optimization (CRO) 

Utolsó módosítás2024. 09. 20.