A bucket brigade egy hídmondatként funkcionál a tartalomgyártók, szövegírók körében. A hídmondat alatt olyan kifejezésre érdemes gondolni, amely ösztönzi az olvasót a tartalom fogyasztásának folytatására. Tehát a cél, hogy felhívjuk a látogató figyelmét és a kíváncsiságából fakadóan újabb oldalakra vezéreljük. Mint tudjuk, az idő itt tényleg pénz!
Az online marketingben egy copywriter többet használja a bucket brigade-okat, mint az átlagos tartalomíró. Ez nem véletlen, ugyanis ezek a hídmondatok lényegében segíthetnek érzelmileg kapcsolatba lépni az olvasóval. Valós pszichológiai hatással is bírnak, a puszta sales mellett.
Íme pár helyzet amikor a bucket brigade a segítségedre siethet:
- Ha össze szeretnél kapcsolni két tartalmat.
- Ha szeretnéd lekötni a figyelmet.
- Ha több reakciót és interakciót szeretnél elérni egy posztnál.
- Ha a célközönséged érzelmeire is hatást gyakorolnál.
A bucket brigade egy kifogyhatatlan és örökérvényű formája a figyelem fenntartásának!
Lássuk a példákat:
- Most!
- És ez még nem minden!
- Hogy mit jelent ez számodra?
- A legjobb!
- De várj, hadd mondjak valamit!
- Mostanra kellene!
- Ha esetleg megkérdeznéd magadtól!
- Gondolkozz el róla!
- És a jó hír?
- Íme, miért is!
- Másrészről!
- Mindazonáltal!
- Nem csoda!
- Meglátod!
- Most kiderül!
- És ez csak az egyik oldala a történetnek!
- Saját tapasztalatom szerint!
- Az igazság az hogy!
- Egyszerűen fogalmazva!
Elakadtál vagy kellene egy jó CTA? Alkalmazz bucket brigade-okat! Ne feledd egy apró érzelemre ható kifejezés képes megragadni a tekintetet és marasztalni a közönséged!
Forrás: What is a bucket brigade?