info tipp 2022.08.03., szerda
3 perc

A bucket brigade egy hídmondatként funkcionál a tartalomgyártók, szövegírók körében. A hídmondat alatt olyan kifejezésre érdemes gondolni, amely ösztönzi az olvasót a tartalom fogyasztásának folytatására. Tehát a cél, hogy felhívjuk a látogató figyelmét és a kíváncsiságából fakadóan újabb oldalakra vezéreljük. Mint tudjuk, az idő itt tényleg pénz!

Az online marketingben egy copywriter többet használja a bucket brigade-okat, mint az átlagos tartalomíró. Ez nem véletlen, ugyanis ezek a hídmondatok lényegében segíthetnek érzelmileg kapcsolatba lépni az olvasóval. Valós pszichológiai hatással is bírnak, a puszta sales mellett.

Íme pár helyzet amikor a bucket brigade a segítségedre siethet:

  1. Ha össze szeretnél kapcsolni két tartalmat.
  2. Ha szeretnéd lekötni a figyelmet.
  3. Ha több reakciót és interakciót szeretnél elérni egy posztnál.
  4. Ha a célközönséged érzelmeire is hatást gyakorolnál.

A bucket brigade egy kifogyhatatlan és örökérvényű formája a figyelem fenntartásának! 

Lássuk a példákat:

  • Most!
  • És ez még nem minden! 
  • Hogy mit jelent ez számodra?
  • A legjobb!
  • De várj, hadd mondjak valamit!
  • Mostanra kellene!
  • Ha esetleg megkérdeznéd magadtól!
  • Gondolkozz el róla!
  • És a jó hír?
  • Íme, miért is!
  • Másrészről!
  • Mindazonáltal!
  • Nem csoda!
  • Meglátod!
  • Most kiderül!
  • És ez csak az egyik oldala a történetnek!
  • Saját tapasztalatom szerint!
  • Az igazság az hogy!
  • Egyszerűen fogalmazva!

Elakadtál vagy kellene egy jó CTA? Alkalmazz bucket brigade-okat! Ne feledd egy apró érzelemre ható kifejezés képes megragadni a tekintetet és marasztalni a közönséged!

Forrás: What is a bucket brigade?