A kulcsszavakkal átszőtt tartalomkészítés fontossága mára már vitathatatlan. De ha mindenki használja őket, hogyan tűnhetsz ki mégis a tömegből?
A branded keywords, azaz a márkás / brandelt kulcsszavak olyan kifejezések, amelyeket a vállalkozás potenciális ügyfelei használnak a keresésük során, hogy pontosabb információkat kapjanak egy márkáról vagy annak termékeiről és szolgáltatásairól. Azaz a keresést indító személy már tisztában van azzal (vagy legalábbis erősen sejti), hogy megtalálja nálad a keresett információt, viszont spórolni szeretne az idejével és nem böngészi át a honlapot.
A branded keywords tehát tartalmazza a márka nevét. Emellett egy terméket, termékkategóriát vagy szolgáltatást is magába foglalhat (pl.: Interword Blog, Interword Tartalomnaptár, Interword hashtag stratégia). Így ha tartalmaidban kulcsszóként használod magának a márkádnak és az adott tartalomnak vagy kínálatnak a nevét, azzal segítheted a honlapod forgalmának és közönség számának növekedését. Ráadásul további, specifikus keresések indítására ösztönzöd a látogatókat. A kattintás alapú hirdetési kampányokhoz is hasznát veheted, hiszen konverzió szempontjából minőségi leadeket hozhat a honlapodra!
Branded vs. non-branded keywords:
A “brandelt” és “nem brandelt” kulcsszavak között csupán annyi a különbség, hogy előbbi tartalmazza a vállalkozásod nevét. Ez az (általában) egy szavas különbség azonban az organikus találati sorrendet és a hirdetések licit értékét is erősen befolyásolhatja, így érdemes mindkét típusra jelentős figyelmet fordítani és a tartalom stratégiába beépíteni!
Forrás: What Are Branded Keywords And Why They Are So Important for Content Marketing?