A brand fluidity egy márka folytonosságát emeli ki. A fluidity kifejezés a folyékony jellemre utal, vagyis, hogy a brand mindig képes megújulni, de közben nem veszti el az eredetiségét.
Minden márka egy élmény, egyfajta konstrukció, amely arról szól, hogy egy vállalat hogyan szeretné, hogy a közönsége észlelje őket. Ennek a kommunikációnak az egyik alapeszköze a márka története. A következetesség segít a márkának közvetíteni ezt a történetet, miközben biztosítja, hogy az azonosíthatóvá és egyedivé váljon. A márkáknak azonban fejlődniük kell, mivel a statikusság vagy merevség korlátozza az innovációt, a funkcionalitást és a személyiséget.
A márka sminkjének is nevezett logó például maga a brand arca. Színei, betűtípusai jellegzetességét sugározzák. A logó általában az örök egységet képviselő matrica, ami a márka fejlődését végig követi és mindig jelzi, azt, hogy honnan is indult mindez. Azonban egy logónak is szüksége van rugalmassági paraméterre. Például ahhoz, hogy fekete-fehérben működjön, alkalmazkodjon szűkebb vagy épp tágabb megoldásokhoz, kompozíciókhoz.
A folyékonyságra szükség van, hogy a szabadság mindig gördülékennyé tehesse a haladást, legyen szó szervezeten belüli, vagy kívüli mozgásról. Az ügyfélkör is képes változni, hiszen a világ is hatással van rá, tehát a brand fluidity reagál az általuk feltett újabb és újabb kérdésekre, igényekre.
Tehát a brand fluidity egyik fő képviselője maga a logó ami a közös célt szolgálja, az ismertség megőrzését.