info tipp 2020.11.12., csütörtök
1 perc

Bizonyára Te is nyomon követed honlapod teljesítményét különböző mutatószámok segítségével. Legfrissebb #marketingszótár bejegyzésünkben a visszafordulási aránnyal ismerkedhetsz meg.

A visszafordulás azt jelenti, hogy a felhasználó mindössze egyetlen oldal meglátogatása után “otthagyta” honlapod. Így, a bounce rate az egyoldalas munkamenetek és az összes munkamenet hányadosaként számítható ki. Miért fontos ezt csekkolni? Ha a honlapod sikere attól függ, hogy az érdeklődök több oldalt látogassanak meg (pl. termékek, rendelés stb.) és magas ez a szám, vagy hirtelen megnő, akkor érdemes lehet változtatni a dolgokon!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bizonyára Te is nyomon követed honlapod teljesítményét különböző mutatószámok segítségével. ???? Legfrissebb #marketingszótár bejegyzésünkben a visszafordulási aránnyal ismerkedhetsz meg. ???? A visszafordulás azt jelenti, hogy a felhasználó mindössze egyetlen oldal meglátogatása után “otthagyta” honlapod. Így, a bounce rate az egyoldalas munkamenetek és az összes munkamenet hányadosaként számítható ki. ???? Miért fontos ezt csekkolni? Ha a honlapod sikere attól függ, hogy az érdeklődök több oldalt látogassanak meg (pl. termékek, rendelés stb.) és magas ez a szám, vagy hirtelen megnő, akkor érdemes lehet változtatni a dolgokon! ???? ⚙️ Hogyan csökkentheted a visszafordulási arányt? ???? Optimalizáld az oldal betöltési sebességét! ???? Készíts értékes tartalmat! ???? Alkalmazz egyszerű, figyelemfelkeltő CTA gombokat! ???? Készíts mobilbarát honlapot! ???? Fókuszálj a felhasználói élményre! ???? Használj videókat! ???? Teszteld ötleteidet A/B testing módszerrel! ???? Érd el a célcsoportod a megfelelő kulcsszavak segítségével! ???? Tipp: Ahhoz, hogy pontosan lásd a legfontosabb mutatószámokat - köztük a BR-t - szükséged van valamilyen webanalitikai eszközre. A Google Analytics-t jó szívvel ajánljuk! Itt megtekintheted teljes visszafordulási arányt, illletve a különféle csatornákhoz kapcsolodó adatokat is! ???? ???? ???? ???? ????????????????????????, ???????????????????????????????????????????????????????? ➡️ @interword.hu #interword #marketing #marketingügynökség #onlinemarketing #közösségimédia #digitálismarketing #magyarmarketing #bouncerate #visszafordulás #visszafordulásiarány #mutatószám #mérés #vallalkozas #vallalkozastipp #honlap #marketingtipp

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Hogyan csökkentheted a visszafordulási arányt?
  • Optimalizáld az oldal betöltési sebességét!
  • Készíts értékes tartalmat!
  • Alkalmazz egyszerű, figyelemfelkeltő CTA gombokat!
  • Készíts mobilbarát honlapot!
  • Fókuszálj a felhasználói élményre!
  • Használj videókat!
  • Teszteld ötleteidet A/B testing módszerrel!
  • Érd el a célcsoportod a megfelelő kulcsszavak segítségével!

Tipp: Ahhoz, hogy pontosan lásd a legfontosabb mutatószámokat - köztük a BR-t - szükséged van valamilyen webanalitikai eszközre. A Google Analytics-t jó szívvel ajánljuk! Itt megtekintheted teljes visszafordulási arányt, illletve a különféle csatornákhoz kapcsolodó adatokat is!

Forrás: Visszafordulási arány