info tipp 2022.05.16., hétfő
2 perc

A belépő termék egy vállalkozás kiindulópontja, egy érdeklődést felkeltő csaliajánlat.
A stratégiára építő cégek úgynevezett termékpiramist hoznak létre, aminek a legalsó fokán a belépő termék szerepel. Sikere a kedvezően alacsony ár mellett a további termékekkel való szoros kapcsolatban keresendő. Fontos kiemelni, hogy a belépő termék egy külön ajánlatnak minősül, ezért ne keverjük össze a kiegészítőkkel jutalmazott főtermékkel!

Mi a célja?

A belépő termék a kulcs ami utat nyit a többi terméked megismertetéséhez! Nem a belépő termék eladásaiból fogsz profitot nyerni, ellenben arra jó, hogy tömegesen hozza be az új vásárlókat, mellyel már egy új bizalmi szintet alakítottál ki.

Lássuk a jellemzőit!

  • A kínálatod közül a legolcsóbb termék vagy szolgáltatás!
  • Egy termékpiramishoz kapcsolódik, vagyis a cél az érdeklődő továbbléptetése a következő kínálati szintekre!
  • Hasznos az ügyfeled számára!
  • Meghatározza termékkategóriádat!
  • Fedezi a reklámköltséged egy részét, vagy egészét!
  • Használhatod a terméked vagy szolgáltatásod “Béta” verziójaként is! 
  • Fontos, hogy ne kínáld ingyen, inkább kérj érte alacsonyabb árat! 

Lássunk pár példát különböző területekről:

1. Szolgáltatás: Személyi edző 

belépő termék: állapotfelmérés

főtermék: edzésterv készítés, tanácsadás

 

2. Szolgáltatás: Kozmetikus

belépő termék: szemöldökszedés

főtermék: arckezelés, gyantázás + termékek 

 

3. Termék: Napszemüveg webshop

belépő termék: szemvizsgálat

főtermék: UV szűrő szemüveg

 

4. Termék: Autó értékesítés

belépő termék: bérlés

főtermék: autó

 

Gondold át a te piacodon mi lehet a tökéletes belépő termék! Alap emberi problémákat és vágyakat vegyél figyelembe, így építve fel a saját termékpiramisodat!

Forrás: Mi a belépő termék? 

Kapcsolódó bejegyzések