Eheti marketingszótár blogsorozatunkban az evergreen contenttel ismerkedhetsz meg! Gondoltad volna, hogy egy tartalom is lehet örökzöld? Naná!
Az evergreen content olyan tartalom, amely az idő múlásával sem veszti el érvényét. Általában olyan téma köré épül, amely mindig aktuális és releváns marad, bármikor is kerül a felhasználók szeme elé. Az örökzöld tartalom - marketing szempontból - elsődlegesen a SEO miatt bír nagy jelentőséggel, mivel folyamatos organikus forgalmat képes biztosítani.
Ha ilyen tartalmat szeretnél generálni tartsd észben a következő három kifejezést:
-
Kiemelkedő minőség
-
Egyediség
-
Relevancia
Példák:
-
Blog
-
How-to Guides (pl. termékvideók)
-
Esettanulmányok
- Q&A videók
- Checklisták
- Infografikák
- Szójegyzékek
Előnyei:
-
Organikus forgalmat generál
-
Hosszú távú értéket nyújt
- Bizalmat épít
- Bármikor aktualizálható
- Segíti a márkaépítést
Tipp: Ne felejtsd el aktualizálni és kiegészíteni örökzöld tartalmaidat bizonyos időközönként, illetve oszd meg tartalmaidat rendszeresen közösségi média platformjaidon is!