info tipp 2020.07.10., péntek
1 perc

Marketingszótár blogsorozatunkban most a landing page kifejezéssel ismerkedhetsz meg. Nem tudod pontosan mit jelent? Íme, rövid összefoglalónk!

Az érkezési oldal, az a hely, ahova a linkre kattintás után (pl. PPC hirdetés, banner, keresőbeli találat) a potenciális vásárló megérkezik. Röviden tehát, egyetlen egy oldal, melynek fő célja a konverzió generálás. Itt a legtöbb esetben a felhasználó találkozik valamilyen űrlappal, mellyel például rendelést igényelhet vagy feliratkozhat egy hírlevélre. A landing page az, mellyel elsőként találkoznak a felhasználók egy marketing kampánynak köszönhetően, így fontos hogy figyelemfelkeltő és logikus felépítésű legyen. Tanácsos csak a legfontosabb, adott termékről/kampányról szóló információkat feltüntetni rajta. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

 
A landing oldal leggyakoribb céljai:
  • Vásárlás
  • Átkattintás
  • Lead generálás
Mi kell egy jó érkezési oldalra? (Legfontosabb elemek)
  • Figyelemfelkeltő címsor
  • Kreatív kép
  • Egyértelmű szöveg
  • Megfelelő űrlap
  • Hatásos CTA gomb
  • Kapcsolati adatok
Alkalmazásának előnyei: 
  • Segíti a vásárlószerzést
  • Növeli a konverziókat
  • Egyszerűen tesztelhető
  • Könnyen elemezhető
  • Jó SEO eszköz