Marketingszótár blogsorozatunkban most a landing page kifejezéssel ismerkedhetsz meg. Nem tudod pontosan mit jelent? Íme, rövid összefoglalónk!
Az érkezési oldal, az a hely, ahova a linkre kattintás után (pl. PPC hirdetés, banner, keresőbeli találat) a potenciális vásárló megérkezik. Röviden tehát, egyetlen egy oldal, melynek fő célja a konverzió generálás. Itt a legtöbb esetben a felhasználó találkozik valamilyen űrlappal, mellyel például rendelést igényelhet vagy feliratkozhat egy hírlevélre. A landing page az, mellyel elsőként találkoznak a felhasználók egy marketing kampánynak köszönhetően, így fontos hogy figyelemfelkeltő és logikus felépítésű legyen. Tanácsos csak a legfontosabb, adott termékről/kampányról szóló információkat feltüntetni rajta.
-
Vásárlás
-
Átkattintás
-
Lead generálás
-
Figyelemfelkeltő címsor
-
Kreatív kép
-
Egyértelmű szöveg
-
Megfelelő űrlap
-
Hatásos CTA gomb
-
Kapcsolati adatok
-
Segíti a vásárlószerzést
-
Növeli a konverziókat
-
Egyszerűen tesztelhető
- Könnyen elemezhető
- Jó SEO eszköz