info tipp 2020.08.27., csütörtök
1 perc

Eheti marketingszótár sorozatunkban az online marketing egyik kulcsfogalmával ismerkedhetsz meg!

A konverzió egy olyan tevékenységet jelent, amelyet a felhasználó hajt végre, értéket teremtve ezzel a cégednek. Az online marketing kampányod során érdemes kitűznöd a konverziós célod! Miért fontos ez? Mert ennek megfelelően alakíthatod ki kampányaid különböző elemeit (pl. szöveg, képek, CTA gomb stb.) Íme, néhány példa!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Mi lehet konverzió?
  • Vásárlás, megrendelés
  • Ajánlatkérés
  • Regisztrálás, feliratkozás
  • Letöltés
  • Egy konkrét oldal megtekintése
  • Reakció (pl. like, megosztás)
A konverzió két fajtája:
  • Makrokonverzió: a honlapod/kampányod legfőbb célja (általában az értékesítés)
  • Mikrokonverzió: a makrokonverzió előtti kisebb műveletek

Tipp: Ha igazán hatékony online kampányt szeretnél folytatni ne hanyagold el a konverziómérést! Ennek segítségével pontosan láthatod, mennyire hatékonyak a különböző marketing eszközeid (pl. Facebook Ads, Google Ads), és ennek megfelelően alakíthatod a jövőbeli kampányaidat.

Utolsó módosítás2020. 08. 28.