Hallottál már az inbound marketing kifejezésről, de nem vagy biztos benne pontosan mit jelent? Marketingszótár blogsorozatunkból pillanatok alatt megtudhatod!
Ha kevésbé szereted a “tolakodó” reklámokat, akkor az inbound marketing eszközöket Neked találták ki. Az inbound marketing olyan online tevékenységek összessége, melynek célja, hogy minőségi tartalmak és értékteremtés által, a felhasználók saját akaratukból keressenek fel egy céget, márkát. Ennek az irányzatnak tehát nem az azonnali, direkt eladás a célja, hanem sokkal inkább a célcsoportnak megfelelő, minőségi tartalomgenerálás és márkaépítés. Akkor alkalmazhatod sikeresen ezen eszközöket, ha meghatározod a buyer personáid és pontosan tudod mire van szükségük.
-
Figyelemfelkeltés
-
Elköteleződés
- Öröm
Az első lényeges pont a célcsoportod figyelmének megragadása (pl. SEO), a második az elköteleződés és a bizalom kiépítése, ha pedig megfelelő a tartalmad akkor a felhasználó örömét leli benne és még több interakciót generál.
-
Tartalommarketing
- SEO
- Blog
- E-mail marketing
- E-book
- Közösségi média
- Remarketing
-
Költséghatékony
- Hosszú távra fókuszál
- Segíti a márkaépítést
- Növeli az ismertséget
- Bizalmat épít