info tipp 2020.07.17., péntek
1 perc

Hallottál már az inbound marketing kifejezésről, de nem vagy biztos benne pontosan mit jelent? Marketingszótár blogsorozatunkból pillanatok alatt megtudhatod!

Ha kevésbé szereted a “tolakodó” reklámokat, akkor az inbound marketing eszközöket Neked találták ki. Az inbound marketing olyan online tevékenységek összessége, melynek célja, hogy minőségi tartalmak és értékteremtés által, a felhasználók saját akaratukból keressenek fel egy céget, márkát. Ennek az irányzatnak tehát nem az azonnali, direkt eladás a célja, hanem sokkal inkább a célcsoportnak megfelelő, minőségi tartalomgenerálás és márkaépítés.  Akkor alkalmazhatod sikeresen ezen eszközöket, ha meghatározod a buyer personáid és pontosan tudod mire van szükségük. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Alapelvek:
  • Figyelemfelkeltés
  • Elköteleződés
  • Öröm

Az első lényeges pont a célcsoportod figyelmének megragadása (pl. SEO), a második az elköteleződés és a bizalom kiépítése, ha pedig megfelelő a tartalmad akkor a felhasználó örömét leli benne és még több interakciót generál

Legfontosabb inbound marketing eszközök:
  • Tartalommarketing
  • SEO
  • Blog 
  • E-mail marketing
  • E-book
  • Közösségi média
  • Remarketing
Inbound marketing előnyei:
  • Költséghatékony
  • Hosszú távra fókuszál
  • Segíti a márkaépítést
  • Növeli az ismertséget
  • Bizalmat épít