info tipp 2022.11.28., hétfő
5 perc

A TikTok egy új eszközt vezet be, amely segíthet a vállalkozásoknak abban, hogy jobban megismerjék követőiket, közönségüket. A TikTok Audience Insights segítő kezet nyújt a fizetős és organikus tartalomra vonatkozó stratégiák tervezésében.

Az eszköz a TikTok Ads Managerben található és különlegessége, hogy a TikTok összes felhasználójától származó adatokon alapul. Ennek az eszköznek a segítségével lehetőséged nyílik arra, hogy felfedezd a felhasználói érdeklődési köröket, viselkedést és még a demográfiai adatokat is. Keress új utakat ügyfeleidhez és kutasd fel milyen tartalom érdekli őket a leginkább!

Mi a legérdekesebb tulajdonsága TikTok Audience Insights-nak?

Képes felfedezni a 10 legnépszerűbb hashtaget, amelyekkel a TikTok felhasználói foglalkoznak. Előnyödre válhat, ha ezeket a #-eket elkezded alkalmazni a megosztott tartalmaidban, hiszen ezzel az aprócska trükkel gyorsan és egyszerűen fokozhatod az elköteleződés arányát.

TikTok Audience Insights a TikTok Ads Managerben

A TikTok Ads Manageren keresztül tudod elérni a TikTok Audience Insights-ot, amely összesített információkat nyújt az elmúlt 30 napban aktív felhasználókról.

Az eszköz eléréséhez lépj be a Hirdetéskezelőbe, válaszd ki a „Jelentések” lehetőséget a felső navigációs menüben, majd kattints a „Közönség statisztikák” lehetőségre.

Határozd meg közönségedet

Kezdd a közönséged konfigurálását a bal oldali panel használatával.

 

A következő szűrők testreszabásával határozhatod meg közönséged:

  • Helyszínek
  • Nyelvek
  • Demográfiai adatok
  • Érdeklődések és viselkedések – opcionális alszűrőket tartalmaz:
    • Hirdetési érdeklődési kategóriák
    • Videó interakciók 
    • Alkotói interakciók
    • Hashtag interakciók
  • Eszközök

Közönséged áttekintése

A közönség meghatározása után először a közönség áttekintése lap jelenik meg.

A közönség áttekintése lapon a közönség alábbi összetételét tekintheted meg:

  • Kor
  • Nem
  • Ország
  • Állapot
  • Eszköz OS
  • Eszközárak (USD): Az eszköz ára csak USD-ben érhető el.
  • Top 10 érdeklődési kör
  • A 10 legkevésbé kedvelt érdeklődési kör

Közönség érdeklődése

Az áttekintés lap mellett található a közönség érdeklődési köre, ahol megtudhatod, hogy milyen típusú tartalmakkal és hirdetésekkel foglalkoznak követőid.

Az érdeklődési körök lap a következő részeket tartalmazza: 

  • Legnépszerűbb hashtagek: Nézd meg a mi a 10 legnépszerűbb hashtag a közönséged körében.
  • Hirdetési érdeklődési kategóriák: Tekintsd meg azokat a hirdetési kategóriákat, amelyekkel a követőid kapcsolatba kerültek.

Közönségadatok letöltése

Az „Összes exportálása” funkcióval elérheted a teljes közönségedre vonatkozó információt. Könnyen és egyszerűen hozzáférhetsz ezekhez az adatokhoz, hiszen le tudod tölteni az adatokat az Excelbe.

Zárógondolat

Összességében ez egy remek eszköz lehet számodra, ha nem tudod, hogyan indulj el a TikTok-on. Ha szeretnél nagyobb követőtábort, akik elkötelezettek a tartalmaid iránt akkor vágj bele és keresgélj a TikTok Audience Insights felületén.

Sikeres tartalomgyártást kívánunk!

 

Forrás: TikTok’s New Tool Gives Businesses Helpful Audience Insights