Egy fontos tényező, ami a Storyk sikeressége mellett szól a márkák és üzletek számára, az a tartalomfogyasztási küszöb. Ez a mérőszám azért előnyösebb a Story-kat tekintve, mert több felhasználó nézi ezt a fajta tartalmat, mint a feed posztokat.
A képfolyam véges hellyel rendelkezik. Minél többet posztolnak a felhasználók vagy a márkák, kevesebb hely jut mindenki másnak. Mivel a Storyk 24 óra után eltűnnek, így ott több hely keletkezik a friss tartalmaknak.
A Story kutatás eredménye négy szektorban
4 különböző szektor Story tartalmát vizsgálva most következzen a nézettségi arány és a posztolás gyakoriságának elemzése. A Buffer által választott 4 szektor a márka profilok, a szórakoztató profilok, a média profilok és a sport tematikájú profilok voltak.
Márka: fogyasztóval kapcsolatos termékek vagy márkák
Szórakoztatás: TV/Film hálózatok, TV sorozatok, filmek, stb.
Média: Újságok, hírszervezetek, híroldalak, kiadók
Sport: sportok és sport csapatok, ligák, események
Átlagos Story nézettségi arány és Story hossz
Lássuk, hogyan teljesített a fentebb említett 4 szektor 2017-ben és 2018-ban.
Ami szinte hihetetlen, hogy a nézettségi arány 12%-kal emelkedett a márkák és üzletek számára egyetlen év alatt, annak ellenére, hogy átlagosan valamennyivel kevesebb Storyt posztoltak.
Az említett 4 szektor 63%-os, vagy magasabb nézettségi aránnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a közönség magas arányban marad, és nézi végig a tartalmukat az elsőtől az utolsóig.
Átlagos követő és elérés arány
Most pedig nézzük az elérést - összehasonlítva a követők mennyiségével, amely az átlagos elérési arányt mutatja.
Érdemes megjegyezni, hogy bár az átlagos elérési arány 5.82%, hatalmas a kilengés a sport és média fiókok között.
Azonban, a közösségi média világában, ahol az átlagos elérési arány kevesebb mint 4%, az 5.82%-os elérés rendkívül magasnak bizonyul az cégek számára.
Átlagos poszt mennyiség havonta
Végül, de nem utolsó sorban, amellett, hogy tudjuk, milyen hosszúságú Storykat posztolnak a brandek, a kutatás során a Buffer vizsgálta azt is, hogy egy hónapban hányszor teszik ezt.
Ehhez a kérdéshez érdemes megnézni, hány napon posztoltak Storykat az említett márkák havonta.
A sporttal foglalkozó fiókok töltötték fel a legtöbb Storyt havonta (13.7 alkalommal), míg a márka fiókok csak 8.7-szer.
Mindent összevetve, még nem tartunk ott, hogy a márkák minden nap sztorizzanak. Azonban, ahogy az Instagram Story népszerűsége nő és a márkák is sikereket érnek el a platformon, van rá esély, hogy az imént említett fiókok is napi posztolásra törekedjenek.
Forrás: Buffer Stories Research