A tartalomkészítők IGTV iránti egyre növekvő érdeklődésének köszönhetően a fejlesztők erőteljes lépéseket tettek a bevételszerzési lehetőségek megteremtéséért. Mutatjuk a legfrissebb, bevezetés előtt álló újdonságokat!
Eddig a tartalomgyártók (véleményvezérek, influencerek) nem kaptak részesedést az Instagramon elköltött összegekből, ellenben a YouTube-bal. Most ez a helyzet változhat meg, hiszen ők fontos szereplői az Insta-birodalomnak.
Hirdetések az IGTV-n
A hirdetéseket hasonlóan kell elképzelni, mint a Youtube-os reklámokat. Amennyiben egy tartalomgyártó / influencer jóváhagyja, hogy IGTV videója előtt megjelenhet egy 15 másodperces hirdetés, a bevétel 55%-ával gazdagodhat. Maga a hirdetési funkció először csak 200 jóváhagyott márka számára lesz elérhető - többek között ilyen vállalat pl. a Sephora, a Puma és az Ikea hirdethetnek ezzel a lehetőséggel. Természetesen a folyamatos bővítés is napirenden van.
További infók:
- Az egyes hirdetések csak akkor jelennek meg a kijelzőn, ha teljes kijelzős módba nézik a felhasználók a videót.
- A hirdetés hossza maximum 15 másodperc.
- Itt nem lesz swipe up lehetőség.
- A későbbiekben tesztelésre kerül a hirdetés átugrás funkció bevezetése is.
Ami a szabályokat illeti, több szigorítás lép érvénybe az általános tartalom szabályozás mellett. Különböző elvárásoknak kell megfelelnie az influencer profilnak a tartalmat, formát és nyelvezetet tekintve, különben eltiltás vár rájuk.
A tartalomkészítők nem ösztönözhetik arra a nézőket, hogy szélsőséges viselkedésért cserébe cselekedjenek, kattintsanak.
Eddig az IGTV nem kínált hirdethetőségi opciót, viszont, amint megjelenik ez a lehetőség, úgy a hirdetők és a tartalomkészítők is jól fognak járni.
Live Badge
A jelvények megvásárlására az Instagram Live-on keresztül kerül majd sor, melyet szintén a következő hónapokban kívánnak tesztelni. Amennyiben egy követő megvesz egy badge-t, az nyomban megjelenik majd a live vidó közben a profilnév mellett. A nézők három különböző szivecske badge közül szemezgethetnek, melyek ára 0,99 és 4,99 $ között mozog. Minden egyes vásárlással egyre népszerűbbé válhat a támogatni kívánt videó, növelve ezzel egy márka vagy influencer népszerűségét.
Ez egy szuper lehetőség, hogy segítsd kedvenceidet! Az ezekből származó bevétel 100 százaléka a tartalomgyártóé lesz legalább 2021-ig.
Kíváncsiak leszünk, hogy sikerül-e felvennie az IGTV-nek a versenyt a Youtube-bal.