2018.01.23., kedd
2 perc

Egy új tanulmány szerint minden kutyának egyedi zenei ízlése van, sőt, ugyanúgy élvezik a különböző dalokat, mint mi, emberek.

Több sem kellett a Spotify-nak a felfedezés hallatán: a zene-steamelő szolgáltatás azonnal társult - sajnos még csak - egy müncheni állatmenhellyel, hogy a négylábúak és a hasonló zenei ízléssel rendelkező gazdijelöltek egymásra találhassanak. Így született meg az Adoptify (Adoption /=örökbefogadás/ + Spotify) a Serviceplan ügynökség közreműködésével.

Hogyan zajlik a Serviceplan X kampány?
Az állatmenhely munkatársai Spotify lejátszási listák segítségével tesztelik a kutyák zenei ízlését, hogy olyan négylábú barátokat tudjanak ajánlani az érdeklődőknek, akik ugyanazt a muzsikát preferálják. 

A Spotify-on lokálisan megjelenő bannerek pedig egy microsite-ra vezetnek, ahol kategorizálva vannak a kutyusok a zenei műfajoknak megfelelően: electro, klasszikus, pop, rock és hip-hop stílusú kedvencek várják leendő gazdájukat.

És, ha ez még nem elég, kampányvideókkal is bombázzák a felhasználókat: pasztell falak előtt zenét hallgató kiskutyák promózzák magukat eszméletlen cuki módon.

Az eddig elkészült profilok:

Az én kedvencem Gloria, a hip-hop rajongó törpe pinscher leányzó, és Ray, a francia bulldog, aki beindul az elektronikus zene hallatán. ツ

Imádnivalóak, igaz?

Bár bevallom, a kutyák zenei ízlése nálam nem volt mérvadó - ha tehetném, hazavinném mindegyiküket -, de a kezdeményezés szuper jó!