Nagy harc folyik a Google rangsorban az előbbre lépésért. A honlapok száma napról napra nő, ahogy a felhasználók igényei is változnak. Gyors, stabil, érzelmekre ható oldalakat szeretnének látni. De miért készítsünk responsive webhelyet szerkezetileg és vizuálisan? Ebben a blogban részletesen bemutatjuk, hogy milyen előnyei lehetnek ennek a honlap reagáló képességére nézve.
A responsive webdesign szükségessége felértékelődött, de miről is van szó?
A responsive arculat rugalmasságot biztosít a honlapunknak, hogy bármely eszközön, kijelzőn a felhasználói élmény maximális lehessen. Így a webhely megjelenése, tartalma minőségromlás nélkül képes átadni az információt. Ennek hiánya könnyen drasztikus problémákhoz vezethet, ami elsősorban a látogatottság csökkenésében mutatkozik meg.
A statisztika azt mutatja, hogy a régebben piacon szereplő weboldalak többsége lassan reagál, nem fordít figyelmet a változásokra, ezzel elvesztve rengeteg usert. Az online térben a gyors reakció kulcskérdés, meg kell értenünk, hogy manapság az érdeklődök több mint 80%-a előszőr mobilon keresi fel a honlapokat. A problémát tetőzi, hogy a felhasználók 61%-a soha nem fog visszatérni olyan webhelyre, amely nem mobilbarát.
Összegyűjtöttünk nektek 7 SEO érvet, amik a reszponzivitás mellett szólnak
1) A Google a mobilt részesíti előnyben
A fenti tippeket követve, az élményre építve egy sikeres stratégiát dolgozhatunk ki. A responsive kialakítás a látogatókat helyezi előtérbe, megkönnyíti számukra, hogy kapcsolatba lépjenek webhelyünkkel, így kiérdemelve a Google bizalmát. Már a kezdeti lépéseknél érdemes átgondolni, hogy miként tudunk valós élményt nyújtani a célközönségünk számára. Ahogy, egy háznál - itt is az első lépés a biztos alap letétele.
Eddig nem figyeltél a reszponzivitásra? Ne aggódj, a folyamat gyorsan javítható. A ma befektetett munka a jövő sikerét fogja szolgálni!