info tipp 2019.09.30., hétfő
4 perc

A New York-i divathét kezdetével a YouTube sem maradt tétlen: bemutatták a YouTube.com/Fashion-t! Az új felület lényege, hogy a kiválasztott divat témájú tartalmak kvázi egy gyűjtőoldalt kaptak. A többmilliós követőbázissal rendelkező tartalomgyártók egész jó marketing lehetőségnek bizonyulnak egyes együttműködések során - és hogy miről is van szó? Olvass tovább!

Jöjjön pár számadat: A videómegosztón található divat és beauty profilok száma 2014 és 2018 között több mint hatszorosára nőtt, amelyek videói több milliárd megtekintést generáltak. Összesen a divat és beauty szektor 2018-ban már 169 milliárd megtekintésnél járt. Így nem csoda, ha a cég további erőfeszítéseket tesz a hatékonyabb monetizáció irányába. 

A YouTube.com/Fashion oldalon az alábbi nevekkel találkozhatsz:
Creator kategória: Camila Coelho, Jenn Im, Ingrid Nilsen, Safiya Nygaard, Jackie Aina and Huda Beauty
Tartalomgyártók és divatmárkák együttműködései: Emma Chamberlain, Dolan Twins, Wengie, the Merrell Twins, Dulceida, Juanpa Zurita, Violet Chachki and Gigi Gorgeous
Márkák: Louis Vuitton, Dior, Ralph Lauren, Michael Kors, Alexander Wang, Rosie Huntington-Whiteley, Gucci and Alexa Chung
Publikációk: Love Magazine, British Vogue
Csatorna: Naomi Campbell

A /Fashiont tekintve a YouTube törekszik arra a közeli jövőben, hogy nemzetközi szintre vigye az új felületet, és lokalizálja az oldalon összeválogatott tartalmakat.
Ezen funkció létrehozása hasznos lehet azoknak, akik nyitottak a sokszínű divat tartalomra, és akik folyamatosan up-to-date-ek szeretnének maradni a divatvilággal kapcsolatban, hiszen itt követhetjük jelenleg is az épp zajló divathetet Párizsban.

Források
TechChrunch