Friss bejegyzésünket egy trendi szemléletmóddal ismerkedhetsz meg!
Számítások szerint naponta átlagosan kb. 3 órát böngésszük okostelefonjainakat, tehát a marketingeseknek az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kellett fektetni erre a kommunikációs platformra. A különböző honlapokat és social media oldalakat többségében mobil eszközökről látogatjuk, így a sikeres marketing érdekében a felhasználói élményt ennek megfelelően kell kialakítania minden márkának.
A mobile first szemléletmód lényege, hogy előtérbe helyezi a mobilos felületeket és a folyamatosan változó felhasználói szokásokat is. A módszer esetében például egy honlap, közösségi média oldal vagy app tervezése során a mobilos felületek megtervezésével és megvalósításával kezdenek a designerek, majd ezt követik a többi platform elékészítése során (tablet, laptop).
A mobile first design nem keverendő össze a reszponzív designnal - amely a honlap olyan rugalmas kialakítását jelenti, amely alkalmazkodik a böngészők képernyőjének méretéhez - ez csupán az egyik eleme.
-
Egyszerű, lényegre törő
- Könnyen olvasható
- Egyértelmű navigációval rendelkezik
- Gyors betöltési sebességű
- Reszponzív
Ne feledd, nagy eséllyel előfordulhat, hogy egy potenciális ügyfél az okostelefonján keresztül találkozik először termékeddel/szolgáltatásoddal, milyen bosszantó lenne, ha nem találná meg könnyedén a fontos információkat.