A Messenger fejlesztői egy régóta várt, szuper újítással indították az augusztust! Mutatjuk a részleteket!
A koronavírus okán az online jelenlét még inkább előtérbe került, ez adta a fejlesztés alapötletét is. Az új funkciónak köszönhetően a cégek, márkák még több látogatóval válthatnak üzenetet honlapjukon keresztül, mint ezelőtt.
Hogyan lehetséges ez? Mostantól nem kell bejelentkezned a Facebookra ahhoz, hogy beszélgetést indíts egy branddel. A beépített Messenger Chat modullal lehetőséged van arra, hogy “Vendégként” írj üzenetet egy márkának.
Ez ösztönözheti azokat, akik eddig a bejelentkezés szükségessége miatt hanyagolták az információ kérést. Érdemes azonban megjegyezni, hogy ha ezt az utat választod, az üzeneteket csak 24 óráig láthatod, utána az előzményeket automatikusan törli a rendszer!
Miért érdemes Neked is bevezetned a Messenger chatmodult? Az okos számok szerint 45%-kal több felhasználó érdeklődött egy termék vagy szolgáltatás iránt, miután azok integrálták honlapjukra ezt a funkciót.
Keresd fel honlapod fejlesztőjét!
Forrás: Messenger Enhances Chat Plugin to Help Businesses Reach Even More Customers