info tipp 2020.07.03., péntek
1 perc

Tudod minek a rövidítése a CTA? Legfrissebb marketingszótár blogsorozatunkból pillanatok alatt rájöhetsz!

Biztosan Te is találkoztál már számos virító, valamilyen cselekvésre ösztönző gombbal az online térben. A CTA egy olyan gomb, szöveg, link, vagy akár kép, melynek segítségével valamilyen cselekvésre buzdítja az érdeklődőket. Ilyen cselekvésnek tekinthető bármi, ami számunkra fontos célt szolgál, valamint amit szeretnénk, hogy a felhasználók megtegyenek (például: feliratkozás, ajánlatkérés, megosztás, követés stb.) A Call To Action az online marketing tevékenység szinte minden területén jelen van, a honlapoktól kezdve, a hirdetéseken át, egészen a közösségi médiáig. Egy-egy kampány során a cselekvésre felhívásnak kiemelt szerepe van, hiszen ennek köszönhetően tudjuk “vezetni” a látogatót például egy Facebook hírdetéstől a vásárlásig. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Interword Web & Social (@interword.hu) on

Néhány tipikus CTA szöveg példa:

  • Feliratkozom!
  • Fedezz fel még többet!
  • Kövesd a varázslatot!
  • Csatlakozom!
  • Kipróbálom ingyen!
  • Tovább olvasom!
Milyen a jó CTA?
  • Cselekvésre ösztönöz (értéket nyújt, ezért kattintanak a fogyasztók)
  • Figyelemfelkeltő (méret, szín, kontraszt)
  • Egyértelmű
  • Egyedi
  • E/1 megfogalmazás
Előnyei: 
  • Magasabb konverziós arány
  • Mérhetőség
  • Ösztönző hatás
  • Növeli az értékesítést