Így válj népszerűvé Instagramon és YouTube-on.
Arról már számos alkalommal beszéltünk, hogy miért fontos egy közösségi média platformon való jelenlét a vállalkozásod számára, de azt tudod, hogy a felhasználók mit keresnek?
A #Júzerélmény a közösségi médiában blogsorozatunk második részében - első rész itt - azt nézzük meg, hogyan lehetsz vonzó, azaz, milyen taktikával nyújthatod a legszuperebb #júzerélményt követőid számára a legnagyobb képmegosztó és a legnagyobb videómegosztó oldalakon.
3. Instagram
Mi kell ahhoz, hogy mindenki számára élvezhető legyen egy Instagram profil? Egyszerű. Vagyis egyszerűen hangzik.
A kulcsszavak: stílus, tematika, közvetített érzelmek.
Ne felejtsd, az Instagram a képekkel közvetített érzelmek otthona, amit a felhasználóknak is át kell érezniük. Ha ez sikerül, nyert ügyed van. Ám, ha követekezetlennek találják profilodat, rövid időn belül le fognak lépni.
Mit várnak el az Insta-felhasználók egy márkától?
- Minél egyszerűbb az Insta név (azaz a profilod neve), annál jobb.
- Megfelelően van kitöltve a Bio.
Hiszen mindenki innen informálódik rólad, mielőtt bekövet. És ne feledkezz meg az emojikról sem!
- Egyedi stílusa van.
A kreatív képek és videók használata mellett fontos az ízléses elrendezés is. Határozd meg a kompozíciót, a színeket, a filtereket!
- Van saját hashtage.
- Élő adásokat készít, sűrűn story-zik és szavazásokat tart.
- Visszaköveti a követőit, kommentel, lájkol, repostol.
- Beenged a “színfalak” mögé.
A követők bennfentesnek akarják érezni magukat. Mutasd meg nekik, kik is vagytok valójában!
- Nem csak önmagában teszi közzé a fotókat, videókat, hanem fontos tartalmat is megoszt, valami többletet, értéket ad.
- Lépést tart az újdonságokkal.
Noha nem könnyű kitűnni a mai instagramos infulencer világból, azonban ha megtalálod saját “képnyelved”, és hiteles vagy, a siker felé irányíthatod Instagram-profilodat (is).
Így csináljuk mi:
www.instagram.com/interword.hu
4. YouTube
- Izgalmas, figyelemfelkeltő, humoros és persze jó minőségű videói vannak.
- Rövid, és frappáns címeket használ.
Egy jól eltalált elnevezés csak úgy vonzza a szemet.
- Van stílusa.
Az előnézeti képek esetében fontos, hogy azonos formánál maradj minden videónál.
- A tartalomgyártó bekapcsolódik a beszélgetésbe.
Válaszolj a kommentekre a videók alatt - a negatívokra is!
- Légy önmagad!
A YouTube a második legnagyobb kereső, így, ha teheted, légy része Te is ennek a világnak!
FOLYTATJUK...